2012. március 5., hétfő

5.rész

Na akkor bocsánat, hogy mostanában nem volt rész beteg voltam. Megígérem, hogy mostantól gyakrabban lesz rész.! Szóval remélem tetszeni fog, kérlek írjátok meg, hogy milyen volt akár chatablakba is.!


Reggel nagyon másnaposan ébredtem fel. Kimentem a konyhába, hogy igyak egy kis kávét amikor megpillantottam Krisztiánt aki épp a telefonját nyomkodta.
- Jó reggelt. – köszöntötte ásítozva.
- Jó reggelt szépség. – mondta nagy mosollyal arcán.
- Nagyon fáj a fejem. – szóltam.
- Nem csodálom. – nevetett.
- A gyógyszert kikészítettem az asztalra.
- Köszönöm, egy angyal vagy. De honnan gondoltad, hogy szükségem lesz rá?
- Hát Lotti, ahogy tegnap festettél.
- Nem emlékszem semmire.
- Nyugi nem történt semmi érdekes csak egy laza buli volt.
- Apropó Lili merre van? – kérdeztem.
- Nálunk. – nevette el magát.
- Nálatok? – kérdeztem csodálkozva.
- Mikor hazaugrottam neked gyógyszerért be akartam menni, hogy megnézzem Bencét és akkor láttam, hogy ott alszanak együtt.
- Wááó. – meredtem le.
- Én is ilyen fejet vághattam amikor megláttam őket. – nevetett.
- Kérsz kávét? – kérdeztem.
- Hú az jó lenne. – ásított.
- Látom te sem aludtál sokat az éjjel. – nevettem.
- Nem bírtam elaludni, nem épp kényelmes a kanapétok. – gúnyolódott.
- Akkor miért nem mentél haza? – nevettem.
- Lotti ilyen állapotban nem akartalak egyedül hagyni.
- Látod túléltem. – nevettem ismét.
- Csajszi nincs kedved ma eljönni velem valahová? – kérdezte témát váltva.
- Hova szeretnél?
- Ahová csak akarsz szépségem. De például egy mozi megteszi.
- Krisztián ne haragudj, de mióta vagyunk mi ilyen jóban, hogy csak így simán szépségemnek szólítsál? – viccelődtem.
- Csak a valóságot mondtam. Na szóval megtisztelsz a társaságoddal.
- Ha szépen megkérsz. – nevettem.
- Lotti drága ugye eljössz velem moziba? – viccelődött.
- Ó szóval most randizni hívsz? – nevettem.
-  Valami olyasmi. – nevetett ő is.
- Jól van menjünk. – adtam meg végre magam.
- Igen. – ugrált gyerekesen.
- Bocsi szépségem, de most le kell lépnem ma még van egy fotózásom és egy Tv-s interjúm. Este 7-re érted jövök, legyél készen.
- Jól van, de mit nézünk? – kíváncsiskodtam.
- Majd dobok egy SMS-t, de most rohanok is. – nyomott arcomra két puszit, majd elviharzott.
Miután Krisztián elment kimentem a konyhába reggelit készíteni amikor megérkezett Lili is.
- Jó reggelt hősszerelmes. – köszöntem gúnyolódva.
- Ha-ha.
- Na mi volt este? – kíváncsiskodtam.
- Lotti, ha te azt tudnád. Bence nagyon jó pasi, kedves is és ami este volt… – mondta vigyorogva.
-  Kímélj meg a részletektől. – gúnyolódtam.
- Nem is mesélnék el mindent. – nyújtotta rám a nyelvét.
- Na és akkor most összejöttetek? – kérdeztem.
- Nem tudom. Azt mondta reggel felhív és mindent megbeszélünk. Na de inkább te mesélj. Krisztiánnal hamar leléptetek. Mi volt? – húzta fel szemöldökét.
- Lili, állj le. Nem volt semmi. Vagyis este semmi, viszont most reggel megkért, hogy este menjek el vele moziba.
- Na csajszi ez király. Már a tegnapi buliban is láttam, hogy bejössz neki ahogy rád nézett, ahogy beszélt veled. Tuti sikered van Lotti.
- Ajj Lili ez nem ilyen egyszerű. Én nem egy szeretnék lenni a sok csaj közül. Én nem csak egy éjszakát szeretnék tőle. Lili azt hiszem én szerelmes vagyok belé.
- De hát alig ismered.
- Tudod drágám mostantól hiszem, hogy létezik szerelem első látásra.

2 megjegyzés:

  1. Juj jönnek azt hiszem az izgis részek :) Kíváncsi leszek mi lesz a randin!!nagyon jó lett és nagyon várom már a kövit!!Remélem már jobban vagy :P pusz Dórii

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Dóri. Igen már jobban vagyok. 99% hogy holnap jön az új rész. :D

    VálaszTörlés