2012. március 15., csütörtök

8.rész

Most az elkövetkezendő napokban el fogok utazni, ezért nem biztos, hogy fogok tudni írni, ezért kaptok ma 2 részt. És akkor itt van a mai 2.rész ami már a  8. Remélem tetszeni fog és olvassátok.! Köszönöm.


Reggel Lili hangos sikítozására ébredtem.
- Lotti Krisztián van a tévébe, gyere gyorsan. – rángatott ki ágyamból.
- Most már, ha felkeltettél legalább egy kávét kérek. – mondtam kissé morcosan.
- Hát nem örülsz neki, hogy láthatod?
- Élőbe valahogy sokkal jobban örülnék. De megbeszéltük, hogy egész nap együtt leszünk aztán este így mindannyian elmegyünk bulizni. Apropó ugye van kedvetek?
- Hát nekem lenne, a többi már csak Bencén múlik.
- Nyugi őt meg majd Krisztián lerendezi.
- Lotti be szeretnék valamit jelenteni.
- Nem megyek Debrecenbe egyetemre, hanem ide fogok járni Pestre. Meg szeretnélek kérni, hogy egy hétig még had maradjak amíg nem találok magamnak albérletet.
- Úristen Lili ez nagyon jó. De egyáltalán nem kell másik albérletet keresned, ez a ház elég nagy kettőnk számára is, egyébként is így több időt tudnánk együtt tölteni és Bencével is sokkal egyszerűbb lenne.
- Köszönöm Lotti, igaz barát vagy.
- Jajj Lili, tudod, hogy a mi barátságunk örök és elválaszthatatlan.
- Én is ugyanígy gondolom.
- Apropó ha már így a bejelentéseknél tartunk, akkor én még nem is mondtam, hogy jövő héten New Yorkba megyünk tesómmal, vasárnap érkezik a drága húgocskám.
- Jajj de jó, végre Henit is újra láthatom, nagyon rég találkoztunk már. És minek köszönhető ez a váratlan utazás?
- Felkértek minket, hogy álljunk modellt közösen valamint rólam még szeretnének egyéni képeket is.
- És mikor indultok?
- Hétfőn éjszaka indul a gépünk.
- Hiányozni fogsz Lotti. Mennyi időre is mentek?
- Te is nekem. Csupán csak 1 hétre.
Lilivel elterveztük, hogy valami nagyon fincsi reggelit készítünk együtt Krisztiánnak, de én kitaláltam, hogy hívjuk Bencét is. Lili fel is hívta, aztán rögtön igent mondott.
- Lili, nem kéne felhívni Tomikát is? Pont a nagy kajást hagyjuk ki.
- Igazad van. Felhívod?
- Igen, persze.
Felhívtam Tomikát aki örült a meghívásnak és egyből igent mondott. Lilivel nekiláttunk a reggeli készítésének, úgy döntöttünk bundáskenyeret fogunk csinálni. 9 óra környékén befutottak a fiúk, megreggeliztünk együtt, majd úgy döntöttünk, hogy elmegyünk valahová mindnyájan. Tomika sajnos nem tudott velünk tartani, mert megbeszélésre kellett menni, de mi négyesben elindultunk a vidámparkba a fiúk ötlete alapján. Egész nap csuda jól szórakoztunk, majd este 6 óra körül hazaindultunk.
Miután hazaértünk a fiúk még beugrottak egy kicsit hozzánk majd fél 7 körül Bence és Krisztián felmentek a lakásukba, mi pedig elkezdtünk készülődni.

Fél 10 körül megérkeztek a fiúk, hogy lassan ideje indulni. Beértünk a Pinkbe egyből megcéloztuk a VIP részleget. Fent leültünk egy asztalhoz, majd Tomika elment italokat kérni.
- Sziasztok. -  jött oda hozzánk egy barna hajú lány, akit már láttam a tévében.
- Szia. – köszöntöttük mi is őt.
- Kicsim be szeretném neked mutatni Lolát, nagyon jó barátságban vagyunk.
- Ő pedig itt a barátnőm Loretta.
- Szia, Lotti vagyok.
- Én pedig Lola, de hívj csak nyugodtan Jucinak. – mosolygott.
Nagyon kedves lánynak találtam, jól elbeszélgettünk vele is. Az este további részében sokat nevetgéltünk, meséltünk egymásnak a többiekkel és Krisztiánnal is nagyon sokat táncoltunk, itt nem kellett attól félnünk, hogy holnap a címlapon találjuk magunkat ezért összesimulva táncoltunk és szenvedélyesen csókolóztunk. Krisztián a buli végére kicsit sokat ivott, aztán fél 4 körül jobbnak láttam, ha taxit hívok és hazaviszem. Elköszöntünk a többiektől majd hazaindultunk. Másnap reggel fél 2-kor ébredtem, majd gondoltam felmegyek megnézni, hogy Krisztián, hogy van. Amikor odaértem nagyon rosszul volt fájt a feje, ezért eldöntöttük, hogy ma nem megyünk sehova csak nála fogunk filmezni. Az egész délutánt együtt töltöttük, este pedig éppen indulni készültem mikor így szólt.
- Hé édesem, holnap mit fogunk csinálni?
- Holnap reggel korán kelek, mert a húgom érkezik, és ki kell elé mennem a Keletibe, bár azt sem tudom hogy fogok oda találni.
- Majd én elviszlek és együtt hazajövünk.
- Krisztián te csak aludj nyugodtan, nem kell ezért felkelned.
- Tudod, hogy velem nem jó vitatkozni. Hánykor indulunk?
- Heni vonata 9-re ér fel.
- Akkor negyed 9-re legyél kész.
- Jól van, de most megyek aludni, te se maradj fent sokáig, mert még a végén elkésünk.
- Szép álmokat édesem.
- Neked is.
Hazamentem, lezuhanyoztam és már aludtam is. Másnap reggel elmentünk Heniért, jól összebarátkoztak Krisztiánnal az egész napot hármasban töltöttük, mivel Lili elkísérte Bencét egy fellépésre, Tomika pedig hazautazott a szüleihez. Este elmentünk vacsorázni, majd Heni elvonult aludni én pedig még beszélgettem egy kicsit Krisztiánnal.
- Kicsim, kérlek ma aludj nálam.
- Nem gondolod, hogy ez még egy kicsit korán van? Még csak 3 napja tart a kapcsolatunk.
- Kérlek Lotti, egy teljes hétig nem foglak látni, nem érinthetlek, nem csókolhatlak.
- Krisz, ne nehezítsd meg a dolgomat.
- Kérlek szépen, tényleg csak együtt alszunk. Semmi több.
- Na jó. De akkor korán kell kelnünk, mert 7-kor indul a gépünk.
- Kiviszlek titeket a reptérre, de most menjünk aludni.
Heninek és Lilinek írtam egy üzenetet, hogy Krisztiánnál alszok, de reggel időbe jövök. Este elalvás előtt még beszélgettünk egy kicsit, majd kéz a kézben sikerült elaludnunk. Másnap reggel elindultunk a reptérre, majd még 1 óránk volt a gép felszállásáig, igyekeztem ezt az időt még Krisztiánnal eltölteni, bár rossz volt, hogy nyilvánosan nem csókolhattam meg.
- Csinálhatok rólatok egy képet? – kérdezte.
- Hát persze. – egyezett bele Heni.
Heninek nagyon tetszett a képünk, megkérte Krisztiánt, hogy küldje át neki, aztán egyből posztolta is twitterre. „Magasabb vagyok a nővéremnél, @farkaslotti nemsokára New York ”

- Szeretlek. – súgta a fülembe Krisz.
- Én is.
- Heni mindjárt jövünk. – mondta neki, majd magával rántott egyenesen a mosdóba.
- Héj mit akarsz? – kérdeztem.
- Itt már nem láthatnak meg. – csókolt meg.
Még vagy 5 percig szenvedélyesen csókolóztunk, mikor közöltem vele, hogy induljunk , mert le fogom késni a gépet. Meg volt a fájó búcsúzás is, megbeszéltük, hogy minden este hívjuk egymást telefonon, majd felszálltunk a repülőre. Kis idő múlva a repülő felszállt és elindultunk New York felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése