2012. március 18., vasárnap

9.rész

Na akkor meghoztam nektek a 9.részt. Remélem, tetszeni fog. Garantálhatom nektek, hogy a következő részben nem lesz hiány az izgalomból.



A repülő út nagyon hosszú volt majdnem 10 órás, de Henivel nagyon jól elvoltunk nevetgéltünk majd aludtunk is egy kicsit. Magyar idő szerint 16.36-kor szállt le a gépünk a Kennedy repülőtérre, de ottani idő szerint még csak 10.36 perc volt. A fotózás megbeszélésünk csak délután 2-től volt, ezért elmentünk a szállodába és még volt egy kis időnk szétnézni is, mindenkinek sikerült ajándékot választanom már most az első nap, beültünk egy kávézóba, majd fél 2-kor visszaindultunk a szállodába, mert oda volt megbeszélve a találkozó egy New York-i ügynökséggel. A megbeszélés nagyon jól ment, holnap reggel 6-tól lesz a fotózásunk, most már részleteket is megtudtunk a fotózásról, kiderült, hogy a képen rajtunk kívül még 4 lány lesz és egy kisbaba, azt is megtudtuk, hogy az egyik lány egy híres modell Kim Kardashian lesz. Amikor ezt megtudtam, nagyon örültem, hiszen már régóta figyelem a pályafutását, nagyon szép lány és sok mindent elért már a modellkedéssel, azt hiszem ő a példaképem. Ezután közölték velünk, hogy a modellek közül hármat kiválasztottak, ők  fogják a mai Usher koncerten kísérgetni a sztárt. Ekkor közölték velünk, hogy szeretnék, ha ez a két lány mi lennénk, mert látnak bennünk egyénisége és tehetséget. A harmadik lány pedig Kim volt, nagyon örültem neki, hogy végre lehetőséget kaptam megismerni. A megbeszélés után elmentünk egy kávézóba, hogy megbeszéljük az estét. Heni készített rólam egy képet, mintha tükörbe fényképezném magam. A kép elég viccesre sikeredett.


Gondoltam, hogy elküldöm a képet Krisztiánnak, hiszen ma még nem is beszéltünk, nem tud rólam semmit, csak egy „megérkeztünk” sms-t dobtam neki miután leszállt a gép. Az sms elküldése után néhány perccel a telefonom rezegni kezdett a képernyőjén pedig megjelent Krisztián.
- Na, hogy van a világ legszebb modellje? – kérdezte.
- Szia édesem. Éppen kávézóba vagyunk Henivel.
- Igen, láttam a képet. Nagyon szexi vagy drágám.
- Vagy inkább csak nevetséges. Na de Krisz, ha megtudod, hogy ma este hová megyek. – nevettem.
- Buliba? Jó bulizást, de aztán nehogy összeszedj nekem egy amerikai macsót. – nevetett.
- Nem. Felkértek egy hostess munkára, Ushert fogom kísérgetni a koncertjén.
- Na ne. Ez nem igaz. Féltékeny vagyok rád. – durcizott.
- Ja, hogy én már nem is vagyok elég jó, neked már Usher kellene? – nevettem.
- Jajj Lotti, tudod, hogy szeretlek. De ne haragudj drágám most rohanok, mert mindjárt kezdődik a koncert.
- Jól van, vigyázz magadra. Szeretlek Krisztián.
- Én is szeretlek Lotti.

A délután többi részét készülődéssel töltöttük el, majd este fél 8-kor elindultunk a koncert helyszínére. Nagyon meleg volt és a nap is sütött, ezért a kedvünk is csodálatos volt.


A koncert alatt sikerült megismerkednem Kimmel kiderült, hogy nem csak tehetséges lány, de nagyon kedves is, elég jóban lettünk, megbeszéltük, hogy holnap reggel együtt megyünk a fotózásra.
Másnap reggel korán keltünk, hogy időben a forgatás helyszínére érjünk. Nagyon jól eltelt a sminkelés és hajkészítés közben az idő, amíg éppen a többieket készítették addig mi Kimmel készítettünk egy pár közös képet. 

Majd miután a többiek is elkészültek, elkezdődött a fotózás. A fotózás 3 órán át tartott, de a végeredmény nagyon tetszett, mindnyájunknak, igaz ekkor még csak a retusálatlan képeket láttuk, de azóta már a retusáltak is megérkeztek, mindenkinek nagyon tetszett. 


Ezen az estén eldöntöttük, hogy elmegyünk valahová bulizni, az egyik modell lány meghívott minket, mert ma este kerti party-t tart és megkért, hogy menjünk el. Végül hamar igent mondtunk.

Szerdán nem volt sok dolgunk, csak egy Henivel közös fotózásra kellett mennünk, ami csupán 2 órás volt.


Ezen az estén a húgommal kettesben maradtunk a szállodában és csajos estét tartottunk.
Majd az egész Csütörtökünk szabad volt, ezért eldöntöttük, hogy ezt napot strandolással fogjuk eltölteni, hiszen mind a ketten barnulni szerettünk volna. A végeredmény igen bíztató lett.
Este elmentünk Kimékhez, ahonnan posztoltam egy fotót, amin az anyukája képével vagyok.



@ederkrisztian: gyönyörű vagy :D Mrs. Kardashian :D
@farkaslotti: jól látod :D

Pénteken délelőtt szintén nem volt semmi dolgunk, ezért elmentünk még vásárolni egy kicsit. Krisztiánnak és Tomikának találtam egy-egy sapkát, amit egyből meg is vettem, hiszen tudtam, hogy tetszeni fog nekik. Henivel készítettünk egy képet a sapkákkal, majd egyből posztoltam is twitterre, ahol másodperceken belül érkezett is hozzászólás.

@ederkrisztian: Szép sapkák :D De a lányok még szebbek:D
@farkaslotti: köszönjük szépen, egy kaszanova vagy :D

Majd egész délután a városban mászkáltunk. Este egy divatbemutatón kellett részt vennünk, ahonnan este fáradtan tértünk haza. Egyből aludni mentünk, hiszen másnap reggel indult a gépünk haza. 


Szombat reggel New York-i idő szerint 7 órakor elindult a gépünk a Kennedy reptérről. Az út megint csak nagyon hosszú volt, próbáltuk hasznosan eltölteni, olvasgattunk, pihengettünk. Magyarországi idő szerint 22:35-kor szállt le a gépünk a Liszt Ferenc repülőtéren. Itt már Krisztián várt ránk, egyből a nyakába ugrottam, majd szenvedélyes csókkal üdvözöltem.
- Hiányoztál cicám. – mondta.
- Te is nekem Krisz. Nagyon szeretlek. – súgtam a fülébe.
- Indulhatnánk? – szólt közbe Heni.
Majd még egy ölelés után elindultunk a kocsijához és elindultunk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése