2012. március 10., szombat

6.rész


Na akkor megérkezett a 6.rész is nektek. Remélem tetszeni fog. :D


- Hát Lotti, te tudod végül is nem akarlak le beszélni róla. – mosolygott.
- Köszönöm Lili, hogy támogatod amit szeretnék.
- Nézd csak ki van a tévében. – mosolygott rám Lili.
Éppen a Mokka ment és ott volt ő. A gyomrom összeszűkült és vigyorogni kezdtem.
- Úristen Lili, mi lesz velem a moziba? Már így is totálisan kész vagyok tőle pedig csak a tévében látom.
- Nyugi csajszi minden rendben lesz ne aggódj. Apropó eldöntötted már, hogy mibe mész?
- Még nem.
- Akkor gyere válasszuk ki, hogy mit fogsz felvenni.
Végül emelett a szett mellett döntöttünk.
Miután végeztünk a ruha kiválasztásával eldöntöttük, hogy elmegyünk egy szépségszalonba, mert már nagyon ránk fér. Kiszedettük a szemöldökünk, kitisztíttattuk az arcunk, a hajunk formára vágattuk és műkörmöt is csináltattunk. Mivel nem vagyok a természetellenesség híve ezért a körmöm csak ilyen szolid lett.

Miután végeztünk a szépítkezéssel már dél volt. Eldöntöttük, hogy elmegyünk kajálni egy jót. A Westendbe mentünk a McDonald’s –ba. Nem vagyok a gyorskaják híve, mert nem is nagyon szeretem őket és az alakomra is vigyáznom kell, de most az egyszer belefér Lili kedvéért.
Megebédeltünk, de még csak fél 1 volt, ezért eldöntöttük, hogy szétnézünk még egy kicsit, hiszen sok időnk van még este hétig. Épp sétálgattunk mikor jött az üzenet Krisztiántól, a következőt írta.
„Szépségem mit szólnál ha megnéznénk a Barátság Extrákkal-t? Ez olyan romcsi amit a csajok szeretnek és számomra is nézhető JT miatt. :D Remélem már várod az estét. Este 7-re ott vagyok érted addig is vigyázz magadra. Puszi: Krisz”
Nagyon meglepődtem, hogy ilyen filmet szeretne megnézni velem, de egyrészt örülök is neki.
- Lili! Honnan tudja a telefonszámom? – kérdeztem meglepődve.
- Ja. Én adtam meg neki. Remélem nem baj. – mosolygott.
- Nem. Csak máskor szólj légyszi, de tudod, hogy nem tudok rád haragudni.
- És mit írt? – kíváncsiskodott.
- Azt mondta, hogy este 7-kor jön és a Barátság Extrákkal c. filmet nézzük meg.
- Ó hát ez aranyos tőle, hogy képes veled ilyen filmet megnézni. Nem tudom hány pasi lenne képes megnézni olyan filmet amiben már van egy kis romantika. – nevetett.
- Apropó. Mi van Bencével? – kérdeztem.
- Nem beszéltünk tegnap óta. Pedig megígérte, hogy felhív. De látom neki csak egy éjszakára kellettem. – szomorodott el.
Eszembe jutott, hogy a megismerkedésünkkor Bence megadta a telefonszámát ezért úgy véltem jónak, hogy Lilit egy kicsit lekoptatom és beszélek vele.
- Lili nem akarsz menni a Humanicba is? – kérdeztem.
- Hát vennem kellene egy cipőt. – mondta.
- Na akkor menj csak én nekem el kell intéznem valamit még, majd utánad megyek. – mosolyogtam.
Na végre lelépett gondoltam magamba majd leültem az egyik padra és tárcsázni kezdtem.
- Halló. – szólt bele egy álmos hang.
- Szia Bence, Lotti vagyok. Felkeltettelek?
- Tulajdonképpen igen de már azt hiszem ideje volt. Lotti meg tudnád mondani, hogy hány óra?
- Fél 4. – mondtam.
- Úristen én hülye. Megígértem Lilinek, hogy délelőtt felhívom.
- Tulajdonképp én is ezért hívlak.
- El tudom képzelni most mit gondol rólam.
- Igazából szomorú, mert azt gondolja, hogy csak kihasználtad.
- De ez nem igaz. Gyönyörű szép és intelligens lánynak tartom ami nálam sokat számít, hiszen nem bukom a buta libákra.
- Jól van megnyugodtam. Majd akkor hívd fel és beszéljétek meg a dolgokat. Apropó este nem leszek otthon és Lili egyedül lesz otthon.
- Ez most célzás volt?
- Hát mivel én Krisztiánnal leszek, ezért nem akarom, hogy unatkozzon.
- Kölyök mesélte, hogy randizni mentek. Nagyon izgatott már.
- Igazából már én is várom az estét. Szóval este nyugodtan átjöhetsz. – mondtam.
- Oké főnök értettem a célzást, de most muszáj mennem ne haragudj.
- Semmi baj. Szia Bence.
- Szia Lotti.
Miután beszéltem Bencével megnyugodtam, hogy nem akarja kihasználni a barátnőmet, így már nyugodt szívvel hagyom őket kettesben, hiszen tudom, hogy jó kezekben van, nem bírnám látni ahogy Lili szenved, hisz olyan ő nekem, mint a kishúgom. Az elmélkedésemből egy hang szakított meg.
- Csáá. – köszönt.
- Szia Tomika. Hát te?
- Csak bejöttünk Orsival kajálni. Apropó ti még nem ismeritek egymást.
- Ő Orsi, Kölyök, Bence és az én menedzserem. Ő pedig kölyök leendő barátnője.
- Vermes Orsolya. – köszöntött kedvesen.
- Farkas Loretta. – mutatkoztam be én is.
- Tomika. – szúrtam le.
- Kölyök mesélte, hogy ma mentek randizni.
- Azt hiszem Krisz túl sok mindent mond el neked. – nevettem.
- Találkoztunk Lilivel és őrjöngött, hogy már egy fél órája egyedül hagytad.
- Úristen Lili. Elfelejtettem. Ne haragudjatok rohannom kell. Sziasztok, remélem még találkozunk Orsi.
- Én is remélem. – mosolygott.
Gyorsan rohantam is megkeresni Lilit aki még mindig cipőket próbálgatott.
- Na sikerült már választani? – kérdeztem.
- Na végre Lotti. Hol voltál?
- Mondtam, hogy el kell valamit intéznem.
Miután Lilinek sikerült kiválasztani a cipőket fizettünk és hazaindultunk. Mivel gyönyörű idő volt ezért úgy döntöttünk, hogy hazasétálunk. Mire hazaértünk már 5 óra volt. Már csak két óra volt hátra a randiig én pedig már most tiszta ideges voltam. Elmentem fürdeni aztán 6 óra körül elkezdtem készülődni. A hajamat göndör tincsekbe sütöttem be, enyhén kisminkeltem magam majd a Lilivel kiválasztott szettet vettem föl. Pontban hét órakor csengettek.
- Lili engedd már be.
-  Sziasztok.  – köszönt Krisz.
- Szia, nagyon pontos vagy. Mindjárt kész vagyok. – kiabáltam a szobából.
- Itt vagyok. – léptem ki a szobából, majd üdvözöltük egymást két puszival.
- Hűha gyönyörű vagy.  – mosolygott.
- Köszönöm.
- Olyan vagy mint egy királylány.
- Ó Krisz ne mondj már ilyeneket, mert a végén még elhiszem.
- Ez az igazság. Gyere induljunk.
- Szia Lili. – köszöntünk, majd elindultunk.
Az ajtóból kiérve Krisztián megfogta a kezem amin nagyon meglepődtem.
- Ugye nem haragszol? – kérdezte.
- Nem. – mosolyogtam.
- Tudom, hogy nem szeretnéd, ha az utcán felismernének minket együtt. – engedte el a kezem a bejárati ajtón kilépve.
- Igen, nem szeretnék holnap címlapokon lenni. – mosolyogtam.
Elindultunk a kocsijához majd udvariasan kinyitotta nekem az ajtót aztán beszállt ő is és elindultunk a mozi felé.



2 megjegyzés:

  1. Szia!Hát egyszerűen imádtam olyan kis cuki Krisz engem is hívhatna szépségemnek xD :$ nagyon várom már a kövit! bocsi h csak ennyit írtam de kissé lefáradtam túrán voltam 17 km sétáltam ,kövinek eskü többet írok :P puszi Dórii

    VálaszTörlés
  2. Szia Dóri. :D Köszönöm szépen, hogy ilyen fárasztó nap után még írtál :D Ez nagyon jól esik. Aztán pihend ki magad :D Puszi

    VálaszTörlés