2012. február 21., kedd

4.rész

Sziasztok! Na akkor itt a 4.rész, remélem elnyeri a tetszéseteket. Kérlek írjatok véleményeket, mert úgy akarom alakítani a sztorit, hogy nektek tetsszen.  Ezért kérek mindenkit, hogy írjon véleményt. Köszönöm szépen.! Akkor jöjjön a sztori. :D



Elindultunk lefelé a lépcsőn, majd Krisztián segített leszállni a taxiba és elindultunk.
- Óóó, köszönöm, micsoda úriember vagy. – nevettem.
- Ilyen jó csajnak mindent. – mosolygott majd kacsintott egyet.
- Ne hozz zavarba. – nevettem el magam.
Az út további részén nagyon jól elbeszélgettünk, mikor odaértünk Tomikáék már ott álltak a Pink előtt.
- Hogy-hogy nem mentetek be? – kérdeztem.
- Rátok vártunk. – mondta Lili.
- Gyertek csajok induljunk. – mondta Bence.
Felmentünk a VIP részlegbe és leültünk egy asztalhoz. A fiúk rávettek, hogy igyunk velük erős koktélokat. Nagyon jól éreztük magunkat, beszélgettünk, nevetgéltünk.
- Na akkor kérjünk még egy kört. – szólalt meg Tamás.
- Nem nekem már nem kell több pia, azt hiszem már ez is megártott. – mondtam.
- Na csajszi még egy utolsót. – mondta kiskutya nézéssel.
- Na jó. – egyeztem bele végül.
- Nem megyünk táncolni? – kérdezte Lili.
- De menjünk. – mondtam.
A fiúk addig az asztalnál maradtak, iszogattak tovább. Nagyon jól éreztük magunkat Lilivel. Teljesen a zene hatása alá kerültünk, mikor az egyik pillanatban azt vettem észre, hogy valaki megszorítja a kezem.
- Aúú, engedd el ez fáj. – mondtam.
- Szépségem, mondtam, hogy nem szabadulsz tőlem. – szólt.
- Márk te vagy az? – kérdeztem ijedten.
- Miért mit hittél? – nevetett gúnyosan.
- Hagyj békén. – szóltam félve.
- Arról álmodhatsz te hülye ribanc. – lökött meg erőteljesen.
Ekkor Krisztián jelent meg mellettem és odaszólt Márknak.
- Hagyd békén a barátnőm. – mondta.
Mikor ezt a mondatott kiejtette a száján, odafagytam meglepettségemben. Márkot megfenyegette, aki aztán egyből lelépett.
- Köszönöm Krisztián. – mosolyogtam.
- Szívesen. Neked bármit. – mondta.
- Jössz velem táncolni? – kérdezte.
- Persze menjünk. – vágtam rá egyből.
A tánc közben nagyon közel kerültünk egymáshoz, olykor-olykor már testünk összesimult, majd az egyik pillanatban váratlanul Krisztián karjaiba zuhantam. Mire újra magamhoz tértem már a többiek is ott voltak.
- Gyere, hazaviszlek. Ti maradjatok még. – mondta Krisz.
- Kizárt. – vágta rá Lili.
- Vele kell mennem. – szólt ismét.
- Nyugi Lili, egyedül is boldogulunk. – mondta aranyosan Krisztián.
- Mióta is ismered? – mondta kissé flegmán.
- Hagyd már őket kettesbe. – suttogta a fülébe Tamás.
- Khmm. Ezt én is hallottam. – nevettem.
Végül Lili beleegyezett, hogy Krisztián hazavigyen, a többiek meg még tudjanak maradni.
Amikor kiszálltunk a taxiból ismét rám jött a rosszullét, ezért Krisztián az ölébe felvitt a lépcsőn. Az én lakásomba mentünk.
- Köszönöm Krisz. – mondtam.
- Ezen nincs mit köszönni. – mosolygott.
Miután felértünk segített lefektetni.
- Ha valami kell szólj, kint leszek. Aludj jól. – nyomott egy puszit a homlokomra, majd kiment a nappaliba.
Engem eztán már hamar elnyomott az álom.

4 megjegyzés:

  1. Szia!Hihi milyen cuki Krisztián *-* különben mi baja vol h el ájult? :O nagyon várom a kövit !pusz Dórii

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy írtál Dóri. :) Azt majd szerintem beleírom a következőbe,hogy mi volt a baja. :D Holnap jön a következő. :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Lotti!Nagyon ZSÍR lett ez a rész IMÁDTAM!Nagyon várom a következő részt mert én is kíváncsi vok mitől ájult el! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kitti! Köszönöm szépen. Tegnap sajnos nem volt időm írni, de ma már lesz rész. :)

      Törlés